Saturday, December 7, 2013

Jõulud tulevad...

Hei!

Väike uuendus vahepeal siis.

Teisipäeval sain kokku ühe vahetusõpilasega, Beatrisa'ga, kes on Eestist. Minu jaoks oli nii imelik, et ma olin vaimustuses kuna saan eestlasega kokku. Kokku saamine oli täiesti tore. Hea on kuulda, et kogemused ja väiksed probleemid kattuvad. Teine kummaline asi oli eesti keel. Sõnad kõlasid naljakalt ja koguaeg kippusid saksa sõnad sisse. Kahjuks ei saanud ta väga kaua Meppenisse jääda ja kõik teemad, mida oleks tahtnud arutada tulid alles hiljem meelde. Õnneks oleme suhteliselt lähedal üksteisele, et jõuab veel üksteisel külas käia ja lõbutseda.

Ostsin ka sellise küünla:

Kodus on meil täielik jõulukas. Need kaunistused siin, olid üleval juba enne minu sünnipäeva (mis oli 28.novembril). Muidu on kena, aga oleks võinud ja natuke kauem oodata. Siiski host-emale meeldib kaunistada ja maja sättida erinevate aastaegade järgi, mis on päris huvitav.


Seiffener Weinnachtmarkt (Jõululaat)



Need kaunistused räägivad aga muinasjutu, kuidas ühest mehest saab mänguasjameister:




Eesukse juures ja kõik ilusti ära ehitud :)

Ja lihtsalt vaade minu aknast:


Torm oli selline nagu ettekujutasin. Hommikul 5 kraadi sooja ja õrn tuuleiil + päike. Siiski polnud vaba päev paha, kuna kuidagi õnnestus väike külmetus endale napsata, nii et hea aeg kodus istuda, teed juua ja puhata.

Reedel nägin ära esimese lume, kahjuks ei püsinud see kauem kool pool tundi :( Reedel käis ka "Nikolaus" ja tõi natuke kinke. Sain puuvilju, cappucinot, šokolaadi jõuluvanasid ja muud ninni nänni :D


Ilusat pühapäeva!
Enel :)

No comments:

Post a Comment