Wednesday, March 19, 2014

Hannover

Hey!

Väga palju kirjutada ei ole, aga siiski selline väike "update".

Wolfsburgist tagasi, sai mõned korrad host-isaga rattaga sõitmas käidud:
Järjekordne Paradiis, sel korral siis selline õige Meppeni puutumatu loodus
Ems
Ja siin on lihtsalt pilt Ems'ist mis läbi Meppeni voolab.. tundub selline "kohustuslik" pilt mul siin. Alati kõnnin mööda ja teen millegi puhulul pildi. Sel puhul oli õues +23 kraadi sooja.. minu jaoks on see täiesti uskumatu ilm Märtsi  teisel nädalalõpul:

Ja siis täna sai Hannoveris käidud koos host-isaga. Tavaline käik =) Host-isal oli kokkusaamine, lasi mind linnas autost välja ja siis kolasin ringi üksinda kolm tunnikest:












Pole küll just selline väga vaatamisväärsuseid täis, aga siiski midagi uut ja selline teistsuguse linna tunne :D

Tagasi olime nii ~17 paiku õhtul ja host-isa lasi mu Meppenis kaubamaja juures maha ning läksin ühe teise vahetusõpilasega kokkusaama. Päris tore oli see, et tal oli ka üks teine neiu kaasa, kes on pärit Ghana'st, aga kes jäi peale enda vahetusaastat, mis oli 5 aastat tagasi (kui ma õigesti mäletan), Saksamaale elama :)

Edaspidiseks? Laupäeval, 22.märtsil, õhtul sõidan ma Poola nädalaks ja 31. hommikul olen kodus tagasi. Ja siis ongi põhimõtteliselt vaheaeg 3.04-22.04 ^^ Kui Poolast tagasi, siis kirjutan ;)

Tervitustega,
Enel

No comments:

Post a Comment