Tuesday, March 26, 2013

Sakslaste kokkusaamine

Hey!

   Mõtlesin siis natuke mainida üritusest, mis tulevastel Saksamaa YFU'el, tagasitulnud Saksamaa YFU'el ja praegu Eestis viibivatel sakslatel toimus 23.märtsil.

   Oli siis selline väike kokkusaamine ja viisin ka lõpuks enda lepingu ära. Koha peale läksin muidugi ringiga, sest ma ei tahtnud olla liiga varajane ning samas ka mitte liiga hiline, kui jõudsin sinna teisena. Sättisin ennast siis mugavalt diivanile istuma ja jäin põnevusega ootama, mis toimuma hakkab.

   No, kindlasti tuli meid kokku rohkem, kui ma alguses oodata oskasin! Mõtlesin, et oh, selline väiksem üritus ja nii..aga kokku oli meid hoopis 13, kellest 5 olid Saksamaalt Eestisse tulnud vahetusõpilased. Mis oli üli vinge!

   Alustasime siis enda tutvustamisega. Tulevased vahetusõpilased rääkisid, miks nad tahavad minna Saksamaale ja minu üllatuseks olin ma nagu selline ainuke kelle esimene otsus oli Saksamaa ning ma teadsin ka miks ma tahan sinna minna. Kuid ega ma nüüd ka enam kindel ei ole. Siis läks väikseks muljetamiseks, kus tagasitulnud YFU'kad rääkisid endast ja enda elust Saksamaal. Vahepeal tuli meil ka "Kuldvillak" Saksamaa kohta, mille võitis tiim "Ei", kus olin ka mina sees! Mul oli ka super tiim ;) Ja kui lõpus kuidagi asi ära vajus, läksime tänavale energizer'eid (pole aimu ka, kuidas kirjutada!) tegema, mis oli üli lõbus! Hiljem muljetasime veel edasi ja sai kuulda ka sellist õiget saksa keelt, kuna sakslased unustasid, meid - veel mitte nii proffe, vahel ära.

Üldjuhul oli väga mõnus päev!

Päikest!
Enel

No comments:

Post a Comment