Thursday, March 21, 2013

Sissejuhatus

Tere!

   Olen 17 aastane 10.klassi noor neiu Enel, kes soovib uuel õppeaastal 2013/14 minna Saksamaale 11 kuuks vahetusõpilaseks. Olen pärit Järvamaalt, Ambla vallast, sellisest väikesest alevikust nimega Käravete. Olen hea eeskujulik õpilane.

   Ise olen selline aktiivne noor nii koolis kui ka koolist väljaspool. Tegutsen kooli õpilasesinduses ning aitan leida toetajaid heategevus organisatsioonide poole pöörduvatele inimestele :)

   Mulle meeldib tegeleda kunstiga ning olen sellega saavutanud ka palju häid kohti. Hiljuti sain näiteks Järvamaa Parim Noor Kunstnik võistluses 10-12.klasside arvestuses III koha. Veel meeldib mulle lugeda ning vahel eksin isegi klaveri taha.

   Mõte minna vahetusõpilaseks tekkis mul juba umbes siis kui ma olin 13-14 aastane. Koolis käidi tutvustamas programmisisu ning ka huvitoas olid erinevad ajakirjad ning alati on eesmärgiks olnud Saksamaa. Nüüd on mul eksamid selja taga ning hea aeg ennast proovile panna ning maailmapilti avardada.

Sain hiljuti ka YFU'lt stipendiumi 1500 eurot, mis on väga väga suureks toetuseks minu programmile, kuna kogu programmi maksumus on 5715 eurot!

Hetkeks kõik, pean toetajate/sponsorite ja rahvusvahelisefailiga edasi tegelema! Päikest!
Enel.

No comments:

Post a Comment