Wednesday, November 20, 2013

Kool, manga, sünnipäev

Hey!

Mõtlesin niisama midagi teada anda...

Koolis on hetkel kontrolltööde periood! Jube ikka. Kontrolltöösi on ühes aines, ühes semestris tavaliselt 1-2 tükki. Semester on kuni 17.jaanuarini muuseas, noh, siis peavad hinded väljas olema. Igas tahes on keeruline õppida kontrolltööde jaoks, kuna nii nii nii palju materjali tuleb endale selgeks teha.. ja mina pean veel ju tõlkima. Tegin ära ka esimese 4 tunnise kontrolltöö, põnev!

Hetkel olen teinud kontrolltööd järgmistes ainetes: matemaatika, ajalugu, inglise keel, kunst, pedagoogika (kunst 4h 2.nädala pärast ja bioloogia 2h 3.nädala pärast..kuskil on kehaline kasvatus ka)

Kontrolltöö ülesehitus:
1. Teksti kokkuvõte oma sõnadega
2. Analüüs enda teadmiste põhjal + tekst
3. Mingi küsimus, kus jälle analüüsid

Tulemused? Pooli ei tea. Inglise keel on hea ja matemaatika on hea.. teistes on keelelisi raskuseid.. ning mul läheb juba 1h ära, et teksti tõlkida. Huvitav tunnistada, aga tunnen puudust Eesti kontrolltööde järgi!

Ahjaa, peale kontrolltöösi on kombeks klassiga midagi koos teha! Näiteks käisime peale inglise keele 4h kontrolltööd õhtul bowlingut mängimas! Varsti on klassiõe juures ka mingi koosviibimine pedagoogika klassiga :)

Mis siis veel. Ühel laupäeval käisin Manga joonistus kursusel. Miks mitte, nagunii oli tasuta ja mul mingeid plaane ei olnud :D Kahjuks ma pihta ei saanud sellele värgile. Kuna mul ideesi ei olnud, siis siin, vasakul olen mina ja paremal juhendaja.

Siis veel, jah, lähen järgmine aasta Poola üheks nädalaks! :) Sain poolakatega nii hästi läbi, et kutsusid mind endale külla, kui sakslased lähevad. Rääkisin oma kooliga, nemad oma kooliga ja sain endale järgmise "host-õe" Ola! :) Järgmise aasta kevadel näeme :)
Ja siit tuleb veel! Sünnipäev on ka ju tulemas! Hetkel on plaane nii palju, et neljapäevaks teen enda kodu klassile natuke kooki (sünnipäeval on koogi ja tordi aeg koolis). Lõunal on "sünnipäeva kohvi", kuhu tuleb paar tuttavat (täiskasvanud rohkem, host-oma ja tugiisik jne), õhtul lähme perega välja sööma (mina valin.. mwhahaha)... Ja laupäeval paneme siis pidu. Kutsusin 13 inimest, eks näeme paljud saavad tulla, advendi aeg hakkab ju pihta.

Aga jah, ilusat õhtut
Enel :)

No comments:

Post a Comment