Monday, December 2, 2013

Sünnipäev

Hommik!

Midagi siis sünnipäevast.

Sünnipäeva eelsel päeval tegime host-õega "brownisi", šokolaadi ja cappucino omi. Mikseriga sai nii palju nalja, et host-õde mikserdas enda segu kokku, siis võttis miksri korraks välja, aga ei pannud kaussi sisse tagasi ja pani tööle. Köögi seinad ja kapid said uut jumet :D

Hommikul sain enda esimesed kingid, milleks oli ise tehtud padi (hästi armas), käekell (lõpuks ei pea telefoniga enam ringi jamama) ja üks õnnitluskaart host-õelt ja tema sõpradelt koos 65 euroga, et minna juuksurisse :D

Esimeselt pildid näeb ka milline ma nüüd olen. Prillid on ka uued :)




Täiesti arusaadav, miks asi läks 64 eurot maksma. Teeninuds on lihtsalt mega! :3

Koolis sooviti õnne ja sõime siis brownisid :D Kõigile meeldis ja kõik said söödud.

Õhtu poole, nelja ajal, tulid osad külalised. Rohkem siis nagu täiskasvanud: Pr. Schnaider (kooli tugiisik), Gabi (sekretär), Doreen (pere tuttav), Dr. Bryant (minu tugiisik) ja host-vanaema :) Olime koos oma 2 tunnikest ja päris tore oli juttu ajada. Kõik olid üllatunud, et suudan nii hästi saksa keeles juttu ajada. Aga nagu ma ikka ütlen: Wenn ich möchte, ich kann (Kui soovin, siis oskan). Ja tõesti, sorry, ma ei viitsi tõlkida kõiki kaarte :D 

Vasakult: Pr. Schanider, host-ema, Dr. Bryant, host-vanaema, Doreen, Mina ja Gabi

 Siin on siis asjad, mis sain:


 Host-vanaemalt:

Dr. Bryant'ilt:


Gabilt:


 Vahepeal kell ka:


Pärast kui olin oma toas sai veel ühe üllatuse. Nimelt on Jonas tbo üks väga tark tüüp. Tegil mulle LED lambikestega ühe aluse peale 18, tuleed lähevad põlema erinevate mustritega.. ja ikka väga armas kink minu jaoks :D

Host-isast ikka ei saa asja kui pilti teeb :D



Koolis on palju vaba aega


Reede oli tavaline koolipäev

30. Novembril tähistasin siis teist sünnipäeva. Kokku olid meid 10: Tabea, Simon, Jonas tbo (the bad one), Jonas tgo (the good one), Lena, Lea, Johanna, Anna-Lena, Robin + Mina :D Sõime alguses natuke ja kella kaheksaks läksime uisutama, uisudisko :D Enamus ajast kujunes see välja nii, et võtsime host-isa mütsi ära ja uisutasime eest ära ning loopisime ja peitsime seda omvahel (9 vs 1) Väga lahe oli! :) Õhtul veel koju ja kolmeni hommikul välja :D


Ostsin endale ise puzzle:

Meil on talv täies hoos, õues on +10C :D.. -1C võib juba kool ära jääda, kuna teed liiga libedad, nii naljakas :D
Tsauki! Ilusat nädalat :D

No comments:

Post a Comment