Sunday, September 15, 2013

Jälle üks nädal möödas

Hei,

Ei oska pealkirja valida ning kuna varem lükkasin koguaeg edasi blogi kirjutamist, siis nüüd nädala kokkuvõtte eelmisest..laupäevast alates!

Laupäev 7.Sept

Käisime perega Wilhelmshaven'is. Jõudsime sinna täpselt lõunasöögi ajaks ja otsustasime siis minna kala restorani, kuna mulle meeldib kala süüa. Minu lõunasöögiks oli "Nordsee Teller" (Põhjamere taldrik, otse tõlkides). Kolm erinevat kala friikartulitega:

Pärast seda käisime natuke linna peal ringi ja poodides asju ostmas. Tänava peal olid kaks sellist kavalat rahateenijat. Nad kutsuvad su enda juurde ning hoiavad su kätt nii kaua kuni keegi nende väiksesse torbikusse raha paneb. Pean mainima, et see trikk töötas väga hästi ning meestel tööd jagus.


Peale ostu tuuri läksime Südstrand'i, oligi lihtsalt rand ja palju kohvikuid ja hotelle selle ümber, ranna äärde viis aga järgmisel pildil olev sild:




Rannaäär oli siis selline


Tagasi teel tegin sillast veel ühe pildi, et nimi oleks ka näha

Õhtul läksin sakslate ja poolakate viimasele õhtule koos. Lõbus seltskond, grillimine ning nalja jagus mitmeks tunniks, kahju ainult et ilm lõpus ära vajus pluss pidin lisaks väikse tormiga koju väntama. Enne seda tegime koos aga mõned pildid niisama mälestuseks:

Vasakult: Kuba, mina, Marcin (pilk uitab vist), Alexandra
All: Paulina

Paulina, mina, Alexandra
Ärge minge ära! :D



Koolinädalast nagu midagi väga meeles ei olegi, sest midagi väga ei juhtu seal. Võtsin uue aine: Pedagoogika.

Neljapäeval, 12. Septembril käisin ma linnas, et enda vaba aega sisustada. Kuna mingi firma tegi endale reklaami, siis sain ka sellise punase ämbri, millega oli päris koomiline läbi linna jalutada ja poodides käia:

Kuna meil on sügis täies hoos, siis muutsid ka maja aknalauad natuke ilmet:


Reede õhtul tuli meile mu host-ema õde ning laupäeval käisime me Ochtrup'is. Seal oli selline vana tehas, millest nüüd on tehtud kaubanduskeskus:

Kohvikus oli selline ilus mosaiik


Peale seda läksime külastama ümbruses olevat krahvi lossi Grafschaftis:

Kui lipp lehvib, siis on krahv kodus



Selle värava kaudu sai siseneda siseõuele (neid oli 2)


Püha Katariina kirik

See oli siis kuulus härramees, kes töötas sealse liivakivi kaevandamisega, Enamus majad seal regioonis olid ehitatud just nimelt sellest.



Mälestussammas II Maailmasõjad hukkunutele




Täna, 15.02 pärastlõunal, käisime Rosecafe's. Kohvik keset roosi istandusi ja muud ilusat aia ilu:









Päike küll segas, aga sain pildid ka tehtud. Pingi taga on mu host-isa ema, pingil host-ema vasakul ja host-isa paremal. Vasakul all on Heini ja paremal Liisi

Terve mets oli neid väikseid selle täis



Eksisin ka siis pildile ära :D


Host-isa ütles, et vasakul olev kuju on mina hommikul ja parema minu host-õde

Mina
Host-õde


Ilusaim roos aias



Ilma ennustamine. Kivi kuiv - päike, kivi märg - vihmane, kivi valge - lumi, kivi pole näha - udu, kivi liigub - torm, kivi pole - maavärin.

Väga mõnus idee aia jaoks




Viimaseks pildiks on siis minu söök seal. Vahvel koos jäätis ja puuviljadega
Ilusat uut nädalat!
Enel

No comments:

Post a Comment