Sunday, September 22, 2013

Kräuterhof

Tere!

   Järjekorda rahulik nädal ning midagi väga nagu kirjutada ei ole.

   Terve nädal jäid näiteks matemaatika tunnid ära, yesh, õpetaja oli haige. Minul ei olnud selle vastu midagi, sest teisipäeval sain enne kehalisi kaks vaba tundi ning neljapäeva hommikul sain vähemalt kella poole üheksani voodis lesida.

Hindeid saan hetkel kindlasti kahes aines:
     -ajalugu (minu tunnitöö läheb hindamisele)
     -inglise keel (kerge aine).
Võib-olla saan hinded:
     -kunst (praktiline töö + tegin kontrolltöö kaasa, hästi just aru ei saanud)
     -käsipall (ei tea kas kehalises pannakse hinne välja)
     -matemaatika (kui jõuan järgi õppida osani, mis neil on)

   Järgmine nädal, 24-27 september, olen Sögel'is laagris. Pean tunnistama, et väga motiveeritud ma sinnaminemise suhtes ei ole, aga eks näeb, mis olukord seal on kui kohale lähen. Leidsin endale ka toakaaslase, nii et väiksed tutvused on vähemalt sees :) Kui reede õhtul tagasi jõuan, lähen vist ka sünnipäevale, loodan, et ma ei ole väga väsinud.

    Nädalavahetus on olnud rahulik, selline mõnus lõõgastav, vaatan vaikselt õhus olevaid auke nagu mu perekond ütleb :D Täna käisime host-emaga ühe tehisjärve ääres koertega jalutamas:


Järve kõrval oli enamjaolt mets ning aasad
    Pärast koertega jalutamist käisime ka sellises kohas nimega:
Mis on siis järjekordne "in the middle of nowhere" aiakohvik! Neid leidub siinkandis ikka väga palju ja nad kõik on sellised mõnusad kohad enda koogi ja tee/kohvi nautimiseks. Linnakärast eemal ja looduses :)

Ilusat uut nädalat! :)
Enel

No comments:

Post a Comment