Friday, August 16, 2013

Esimesed koolipäevad

Hei

Kool kool kool...

Kolmapäeval panime paika minu  tunniplaani, mis näeb nüüd siis välja selline:

Usun, et tõlget ei ole väga vaja, kui siis "Geschichte" on Ajalugu :)
Kui keel juba selgem ja enam nii keeruline ei ole, siis arvatavasti teisel kursusel täiustab :)

Tunniplaan paigas käisime host-emaga poodides ning siin on minu kolm ostu:


Ostsin muidugi ära ka algsed kooli asjad, et saaksin natuke asju üles märkida, kui aru saan!

Hiljem käisin veel rattaga üksi sõitmas. Meie maja juures on selline ilus väike vesiveski moodi kohake Herrenmühle:

Majast eemal, rattaga nii ~2..3minuti tee, asub ujumiskohaks olev järv Schlagbrückener:

Mõne kilomeetri kauguselt oli selline armas koht, natuke lagunenud, aga mõnus koht niisama olemiseks ja mõtlemiseks:

Suvaline pilt minu toas olevast lambist, kaetud nahaga
Neljapäev oli siis minu esimene koolipäev, õnneks väga ei närveerinud ning kuna pidin alles teiseks tunniks olema, pidin sekretäri juurde minema, sain natuke kauem magada :) Tutvusin koolimajaga ja sain natuke reeglite koha pealt targemaks. Käisin ära ka direktori juures ning õpetasin natuke eesti keelt. Sain kätte ka oma õpikud. Kuna poliitika klassid jäid ära, siis olin ainult kaks kunsti tundi koolis..ning väga hull ei olnudki. Sain ennast ilusti tutvustada, jei...

Reedel, täna,  oli natuke teist moodi. Esimese klassi leidmiseks sain natuke saksa keelt harjutada ja küsisin abi ning üks tore tüdruk juhatas mu klassi juurde.  Kõik õpetajad on väga väga sõbralikud ning abivalmid :) Enne jutustavad klassile ning siis mulle kiiresti inglise keeles üle, kuna nii hästi aru ei saa. Juba tuldi ka koridoris minu juurde ning aeti juttu :)
Minu armas koolimaja aastaks :)
Homme tuleb lõpuks ka minu host-õde koju! Yay!

Ilusat nädalavahetust,
Enel

No comments:

Post a Comment