Friday, August 23, 2013

Münster

 Hei hei,

otsustasin, et hakkan tegema uusi sissekandeid siia iga reede õhtul.

Nädalavahetus möödus rahulikult.

Laupäeval Host-õde, host-isa ja mina läksime ratastega ~10km kaugusel asuvasse kohvikusse einestama. Host-ema tuli auto ja koertega. Kohvik oligi mõeldud ainult tee,kohvi ja koogi jaoks. Väga maitsvad koogikesed!
Pühapäeval käisime Raudteejaama Muuseumis. Üldiselt palju just vaadata ei olnud, aga huvitav oli see, et sai mingi väiksele.. ~30 minutilisele sõidule selline vanemat tüüpi rongiga! :)
ALGPEATUS
MEIE RONG


BOSS
Vagun 2.klassile
 Koolinädal on möödunud ka niisama, rahulikult. Teisipäeval käisin Münsteris! Nägin ära ka õige kiirtee ja sain tunda, kuidas on olla autos, mille kiirus on 170-180km/h. Host-isal oli kokkusaamine ja sain siis natukene üksi ringi kolada linna peal ning uudistada. Münster on üks niiöelda "Ülikooli linn". Ja ma võin tõesi öelda, vanemaid inimesi nägin tänaval suhteliselt harva ning kui keegi isegi oli, siis turistid. Peamised vaatamisväärsused olid kirikud ja neid leidus seal iga 20 meetri tagant, aga mõnus arhitektuur ja vaatamist jagus. Vanalinn oli super!








Midagi väga ei toimunudki.. Koolis proovisin ilusti kaasa teha..

See on siis bioloogia kahe tunni materjal. Hullu ei ole, kui tahvlit saan mahakirjutada. Probleem on aga selles, et ma ei tea ise ka siiamaani, mis mul seal kirjas on endal =)

Neljapäeviti olen ka 8.klassiga Inglise keele täiendus kursusel. Mina ise ei õpi, hoopis vastupidi. Koostöös teise õpetajaga viime klassi läbi ning harjutama nende grammatikat, kuulamist, lugemist..jne.. väga lõbus on, selline üks tund, kus saab lõõgastuda! :)

Ilusat nädalavahetust!
Enel

No comments:

Post a Comment