Tuesday, August 13, 2013

Esimesed päevad perekonnas


Hey

Kolm päeva perekonnas..

Sinna minek oli "väga tore"! Teekond algas Hamburgist 12:46 rongiga, mis väljus hoopis 12:57 ning jõudis Bremenisse 13:52, kuigi pidi olema seal 13:41. Bremenis pidin ümber istuma Oldenburgi rongi peale, aga kuna mu rong oli 10minutit hiljaks jäänud, oli mul ainult 3 minutit aega jõuda platform nr9 pealt nr3 peale, aga sain hakkama! Oldenburgis ootas mind minu perekond, kaasaarvatud ka koerad ning neil oli tehtud selline armas silt, kus oli kirjas "Willkommen Enel" mille järgi oli kerge üles leida.

Peale seda läksime Oldenburgi, kus mu host-vanemad pidid minema YFU koosolekule. Alguses istusime niisama laua taga ja sõime natuke kooki ja muffineid ning kõravle musta teed piimaga. Jep, piimaga, minu jaoks päris uus asi, aga see oli esimene kord, kui must tee tundus mulle joodav olevat. Natuke hiljem, kui asi pihta hakkas, jäid vanemad ühte tuppa, tulevased host-õed/vennad teise tuppa ja siis vahetusõpilased läksid kolmanda inimesega kaasa. Minu üllatuseks oli teine seal viibiv vahetusõpilane minuga samas laagris olnud tüdruk :)


Jõudsime siis koju natuke õhtu poole, nägin meie ilusat 2-korruselist maja ka seest poolt, ausalt öelda ei ole ma kindel, mitu tuba meil on, kunagi loeb. Siis nägin ära enda toa ja sain perekonnalt ka väikse märkmiku, kuna nad arvavad, et mul oleks hea päevikut pidada, jääks selline mälestus. Veel sain sellise ilusa kuke, kes otsib endale ilusat nime :3 Andsin ka enda kingituse üle, kokaraamatu, ja järgmine nädal teen koos host-õega midagi koos süüa! Sõime koos õhtust ning siis läksin arvuti ja tegin esimese Skype kõne koju, jäi lühikeseks, halb ühendus. Hiljem viisime host-õe kooli juurde bussi peale, sest ta pidi minema viie päevasele reisile Vienna'sse :(

Esmaspäev, 12. august, midagi väga erilist ei toimunud. Kooliga oli kokkulepitud, et lähen käin esimest korda seal kolmapäeval ja siis panen ka enda tunniplaani kokku :) Aga esmaspäevast.. ärkasin varakult, sõin hommikust ja peale seda valisin välja endale ratta, millega hakkan koolis käima. Kella 11 paiku käisin läbi pangast "Sparkasse" ning tegin endale pangakaardi. Lõunat sõime mu host-isa ema juures. Kahjuks olin veel natuke haige ja pidin peale söömist pikali viskama kuna sees hakkas keerama. Koju jõudes tegin umbes kolme tunnise uinaku ning peale seda oli parem olla. Vaatasin telekast natuke sporti ja siis oligi juba õhtusöök, kuid ma palju ei söönud, kuna ei tahtnud halba enesetunnet tagasi. Peale õhtusööki läksime tutvuma Meppeni linnaga ning kahjuks venis see nii pikaks, et korralikult pikemalt kodustega rääkida ei saanud. Peale seda magama.

Täna, teisipäeval, 13.august, ärkasin veel varem, kuna kell 9:00 pidin minema ennast Meppeni sissekirjutama. See tehtud, peatusime host-emaga paar korda poodide juures ja vaatasime kuhu homme tagasi minna, kuna peale koolis käimist on kõvasti aega. Ostsime mulle sudoku raamatu, hea ajaviide, kuna nagu sõpru veel leidnud ei ole, sest üksi väljas väga ei kola ning host-õde pole kodus. Sõime lõunat ja siis läksin oma tuppa joonistama ja sudokusi tegema. Mingi tunnike hiljem kutsus host-isa mind rattaga niisama ringi sõitma tunnikeseks, mis kujunes hoopis aga kolme..nelja tunniseks tripiks. Üli mõnus oli väljas olla ja Meppeni loodus näha, siin on ikka vapustavalt ilus! :)
DORTMUND-EMS-KANAL

Helter Brücke
Ilusat nädalat!
Enel

No comments:

Post a Comment